kolczyki - Co z kolczykami , tatuazami i solarium ?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie wi璚ej

Polecane pytania


Zadaj w豉sne pytanie

Co z kolczykami , tatuazami i solarium...
Napisano 07-12-2008 10:50
Co z kolczykami tatuazami i solarium? (05-12-2008 14:09) Chcialabym sobie zrobic kolczyka w jezyku ale okropnie sie boje ! Chociaz wiem ze to tylko troche czasu ale to i tak dla mnie straszne ! co i jak jest z tymi kolczykami ? Wiem ze to zalezy od ciala ale czy leciala wam krew? tego sie boje wlasnie . Rowniez mysle te to przereklamowane ale zrobie sobie w pepku narazie . bo w jezyku nie mam zgody rodzicow ;( | A jak to jest z tatuazami gdzie najbardziej bola a gdzie wcale ? macie jakies fajne wzory przeslijcie mi ! A jak to z solarium oplaca sie wogole tam chodzic czy nie ? | Wasze najdziwniejsze przeklote miejsca ? A propo do uszu to ile dziurek fajnie wyglada jak potem jak juz jestes starsza ? czy w chrzastce boli i jakies przeciwskazania ?Gdzie boli a gdzie i odpowiedzi na moje powyzsze pytania . PISZCIE !! do mnie . Z gory dzieki ;) i pozdrowienia ;*
Co i jak z kolczykami solarium i tatuazami?
Ja tez bym chciala kolczyka w jezyku ale sie okropnie boje . chociaz ten bol ale poem go mam i jest super pewnie ! wiem ze to zalezy od tego jakie kto ma cialo i wogole ale leciala wam krew ? to strasznie wyglada na poczatku wiec pewnie lepiej zrobic sobie w czasie wakacji ? ile to kosztuje 100 zl? narazie zrobie sobie kolczyka w pepku wiem ze to przereklamowane a czy boli tatuaz? och jak fajnie to tez bym chciala miec! a jakies dziewne wykolczykowane miejsca macie? gdzie boli a gdzie nie ? a czy oplaca sie chodzic na solarium ? PISZCIE PROSZE bo mam okropny dylemat !!


Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 26-05-2020 02:30:56
Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 07-12-2008 10:52
piszcie piliss . ;)
Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 09-12-2008 10:40
chcesz byc fajna na sile ?? Nie no... babo nie oslabiaj mnie!
Co do jezora to krew chyba nie leci.. przez pierwsze kilka dni problem z jedzeniem jest, a potem normalnie... A kolczyki w uchu to w chrzastce boli, bardzo... przynajmniej mnie bola這.. tak wiec. A w pepku to chyba faktycznie przereklamowane... jak dla mnie to od poczatku, w ogole mi sie to nie podoba... zreszta mojej mamy kolezanka sobie zrobila i miala jakies syfy potem... ;/

Tatua na pewno boli....

A solarium jest ok, jak sie nie przesadza...
Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 04-04-2009 12:20
, przez Kakucha
ja powiem tak:
w uchu w chrz御tce jak sie robi kolczyka to niestety boli. zawsze jak nie chcesz przek逝wa to mo瞠sz sobie kupi tak zwane 'nausznice' ja osobi軼ie taki mam, to k馧eczko kt鏎e w豉郾ie mo積a sobie tak za這篡 za miast kolczyka i wcale nie wygl康a 'sztucznie'.
ja sama nie przek逝wa豉m jak m闚ie ale przyjaci馧ka mi m闚i豉 瞠 niestety boli. i nie tylko przy samym przek逝waniu ale te potem wi璚 kiepsko sie 酥i.
w j瞛yku jak przek逝wasz to krew nie leci chyba ale mo瞠 ci jezyk spuchn望 (mo瞠 ci sie te kolczyk nie przyj望) i jeste na zupkach chi雟kich przez pierwsze kilka dni.
solarium ? mo瞠 troszeczke jak bardzo chcesz .. ale nie radze, lato sie zbli瘸 i wed逝g mnie lepiej sie opali w naturalny spos鏏.
tatua ? najwy瞠j ma造 .. bo niestety potem jak sie cz這wiek starzeje robi sie niefajne i mog si znudzi wi璚 ewentualnie jaki nie za du篡.

aha .. i na koniec .. r鏏 sobie takie rzeczy jak ci si na prawd podobaj i bardzo chcesz a nie dla lansu bo w przypadku kolczyk闚, tatua篡 .. nie ma odwrotu, tatua masz na zawsze a po kolczyku zostaje 郵ad.
Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 14-04-2009 21:17
, przez onaa16
S逝chaj Werciax) ja na twoim miejscu zrezygnowa豉bym z kolczyka w pepku, bo to moim zdaniem nie jest juz modne i s造sza豉m 瞠 w豉snie tam najwi璚ej si pypra tzn.leci ropa czy cos takiego...Za to polecam nad warg,bo to fajnie wygl康a i mam zamiar sobie zrobi w wakacje, tak samo jak w jezyczku:P i z tego co si orientuje w salonach kosmetycznych przekucie, wraz z kolczykiem kosztuje od 70 do 100 z. A co do solarium, ja od d逝窺zego czasu chodze, jestem zadowolona i nie mam zamiaru przesta tego robi:)
Odp: Co z kolczykami , tatuazami i ...
Napisano 09-04-2010 10:08
, przez Katlisia
Hmm odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziesz w necie ale skoro pytasz tutaj to postaram Ci si pomoc;)A wiec zacznijmy od p瘼ka...ja w p瘼ku zrobi豉m sobie kolczyk jakie 3 lata temu i wcale nie 瘸逝je,kole w studio 豉dnie prosto przeku,fakt babra這 mi si to przez rok ale warto by這;)samo przek逝cie nawet nie boli ale jak bardzo si boisz to mo瞠sz poprosic o zmro瞠nie;)co do kolczyka w j瞛yku to zrobi豉m sobie 4dni temu i poma逝 zaczynam 瘸這wac bo wkurzac mnie zaczyna ten kolczyk:/goi si 鈔ednio opuchlizna w sumie znika ale np dzi rano obudzi豉m si z zakrwawionym j瞛orem i nadal s帷zy mi si z niego krew;/kolczyk w chrz御tce nie boli znaczy si mnie nie bola,ka盥y organizm reaguje inaczej wiec tym si nie sugeruj;)a tatua瞠 hmmm...w sumie mam jeden na plecach kole dziara mnie prawie 4h a tatua nie jest wcale taki du篡.Najgorsze by造 kontury reszta ju jako posz豉,najmniej bola這 mnie na kr璕os逝pie:P I to chyba wszystko....aha pytasz jeszcze o solarium.Z solarium to raczej uwa瘸豉bym,szkoda sk鏎y na przereklamowany lans;)nie lepiej kupic sobie jaki balsam br您uj帷y,posmarujesz si kilka razy i nabierzesz 豉dnego nieprzesadzonego kolorku;)pami皻aj 瞠 solarium wysusza bardzo sk鏎 i sk鏎a si szybciej starzeje!mo瞠 teraz to fajnie wygl康a ale pomy郵 jakie b璠 tego skutki po paru,parunastu latach! mam nadzieje ze chocia troszeczk Ci pomog豉m:) pozdrawiam!
pytanie:
odpowied: