kolczyki - kolczyk w języku

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

kolczyk w języku...
Napisano 26-08-2005 11:21
mam pewien problem .Od pewnego czasu ,,kręcą" mnie kolczyki w rórznych miejscach a sczególnie w jezyku.Dostałam juz pozwolenie od rodziców ale jednak sie boje tego przekłucia szyłyszałam ze jeżyk puchnie i sie sepleni czy to prwda Niewiem tez czy to jest puzniej bezpieczne jak sie juz zagoji proszę o odpowiedz
Droga Madziaro308...
Napisano 11-08-2020 17:30:41
Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Droga Madziaro308...
Napisano 26-08-2005 12:21
, przez Misty
Droga Madziaro308!

Kolczyki, to fajna rzecz, ale jak sa tylko w uszach ;) Przyznam Ci szczerze, że ja nie odwazyłabym się na taki ruch z tego względu, że wiele widziałam i słyszałam o tym.
Po pierwsze, po przekłuciu języka, przez kilka dni nie możesz normalnie jeśc (o ile wogóle mozna).
Po drugie, fakt, że język puchnie, więc możesz mieć jakiekolwiek problemy z mówieniem, czy oddychaniem (jeśli masz katar).
Po trzecie, przekłucie języka, jednoznacznie wiąże sie z jego okaleczeniem i skazaniem siebie na seplenienie. Wydaje się, że to kwestia przyzwyczajenia, ale to nieprawda. Jesli kolczyk będzie w języku, to zawsze powstanie jakas luka, która uniemożliwi poprawne wysławianie się.

Dlatego teżporządnie się zastanów czy tego chcesz.

Pozdrawiam
Misty
ello...
Napisano 26-08-2005 13:15
ello)))
Mnie też podobają się takie kolczyki w różnych miejscach, jak to określiłaś. Ja niestety mam je narazie tylko w uszach, ale jeśli bym się zdecydowała na jakiś to napewno w pępku, bo moim zdaniem są bardzo sexi, zwłaszcza w krótkich bluzeczkach... :wink: a co do języka to bym się trochę bała, bo musisz napewno bardzo uważać i dbać o to miejsce - a np dla mnie byłoby to zbyt trudne :D



**********************************
"Żyj z całych sił, i uśmiechaj się do ludzi
bo nie jesteś sam!"
**********************************

sprenżynkaaaa
warto tez dodac do tych wszystkich wcześ...
Napisano 26-08-2005 14:50
, przez Klaudia90
warto tez dodac do tych wszystkich wcześniejszych wypowiedzi ,że po przebiciu język cholernie boli(przepraszam za wyrażenie ale to jest najdelikatniejsze słowo jakim można określić ten ból).Ból jest tak ostry ,że ledwo można sobie z nim poradzić.Wiem o tym bo dużo moich koleżanek ma kolczyki w języku.Ale ja na taki krok raczej bym sie nie zdecydowała, z tego co wiem one też by drugi raz tego nie zrobiły.

pozdrawiam :wink:
Już usłyszałaś od innych,że to boli, po ...
Napisano 26-08-2005 17:31
Już usłyszałaś od innych,że to boli, po tem przez pewnien czas nie będziesz mogła jeść- ja nie zamierzam dublować postów. Ale - skoro tak cię kręcą kolczyki, to może zrób sobie kolczy w pępku ?????Równie, a według mnie nawet bardziej sexowne miejsce, ale aż tak troszczyć się o niego nie będzies zmusiała. Poza tym- gdy pójdzies zdo szkoły (jeśli jeszcze chodzisz) to nauczyciele nie będa pozytywnie nastawieie do dziurki w języku.



Pozdrawiam i proszę o kolejne przemyślenie decyzji,
Ola
Witam...
Napisano 31-08-2005 09:47
Witam :)
Moje kumpele sobie przebijaly jezyczek i na bol nie nazekaly... jezyk troche spuchl ale jogurty mozna bylo jesc. a co lepse jedna z nich jak juz byla bardzo glodna wtykala sobie male kawalki bulki bokiem :) przebila go 3 lata temu i ma do teraz:) ja tez o tym mysle i jakos specjalnie sie tego nie boje :) a w pepku za bardzo oklepane juz jest co druga laska chyba to ma :) wiec ja stawiam na jezyk i ewentualnie brode (ale to juz nie do kazdej dziewuszki pasuje:))
Elo! Zgadzam sie z tym ze roznie bywa z ...
Napisano 11-09-2005 13:06
, przez Qllcia
Elo! Zgadzam sie z tym ze roznie bywa z bólem. Mojej koleżance przekuwal kolega w domu i wogole jej nie bolalo i jadla wszystko=) Ja tez ce sobie przekuc jezyk tylko rodzice sie nie zgadzaja=D hehe... Ale kolca w pępku nie chcialabym miec bo duzo osob go ma i dla mnie to troszke dziwkowate=) bez obrazy dla tych co maja kolczyki w pepkach. Ja na twoim miejscu bym przekula. Gdyby mi rodzice pozwolili to bym juz dawno go miala :D Wiec znasz juz moja opinie. Zastanow sie dobrze ale ja bym sobie przekula :lol:
Buziaczki i pozdroffki=*

Qllcia13
Zsdałaś pytanie co do języka... Masz wą...
Napisano 19-09-2005 14:37
, przez MaŁa1414
Zsdałaś pytanie co do języka... Masz wątpliwości, mimo że w każdej chwili możesz to zorbić ze względu na zgode rodziców. Ja bardzo długo namawiałam mamę. W końcu sie zgodziła. Wczoraj dostałam pięniądze na przebicie. Odrazu poszłam do salonu. Już od wcozraj od godziny 13.oo mam kolczyka :) Jestem bardzo zadowolona :P Jest ciężko na pocżatku nie ukrywam. Ja nie spelenie. Mówie całkiem normalnie ( no może troszke akcent mi sie zmienił ale mówie wyraźnie bez wysiłku;) ) Jesli boisz się samego przebicia odrazu ci móie :
NIEMA CZEGO SIĘ BAĆ. to NIE boli. Ja przed przebiciem panicznie sie bałam , że będe umierać z bólu. Jednak bardzo sie myliłam :) Jka sie ugryziesz w język boli to sto razy bardziej niż wbicie igły i robienie kolczyka :) Od wcozraj język dosyć mocno mi spuchł , lecz nie boli , jak to mi móiły niektóre osoby. Prawda jeszcze dotyczy problemów z jedzeniem :( Ja od wczoraj nie zjadłam nic poza szklanką zimnego rosłu :D Poprostu nie umiem jeść z kolczykiem:D Nie potrafie pogryźć a tym bardziej połknąć ( czmu towarzyszy 'szarpanie' kolczyka i ból :( )
Jedank jeśc normalnie można już po 4 dniach kiedy to opuchlizna całkiem schodzi , i nawet 'szarpnięcie' koclzyka nie powoduje bólu :)

Pozatym jestem w 1000% zadowolona z nowego kolczyka :) :D :lol:

P.S. jak jedna dziecwyzna nap[isała że jej qpele jadły jogurty. NIE WOLNO tego robić! przez 3-4 dni jest całkowity zakaz jedzenia produnktów mlelcznych bo zawierają one żywe kultury bakterii co jest zabronione!
P.S.2 Inna napisała że to bardzo ostry ból - to jest MIT. Ona sama niema kolczyka iec niech sie nie wypowiada. Ja kolczyak robiłam wcozraj i jakoś nie czuje ŻADNEGO bólu do tej pory
A ile masz Pati lat ???W niektórych ...
Napisano 21-09-2005 16:49
A ile masz Pati lat ???W niektórych salonach nie potzreba zgody na przekłucie mając 16 lat, ale chyba że nie chcesz wczynać konfliktu z mamą...

Pozdrawiam,
ola
siemka ja bym chcial przebic jezyk ale ...
Napisano 22-09-2005 17:51
, przez angelaa89
siemka ja bym chcial przebic jezyk ale rodzice mi nie pozwalaja ale i tak mam zamiar sobie przecic ... tylko ze bede musila ukrywac przed rodzicami skapna sie ze mam kolczyk ?? jak by co piszcie na moje gg 2452934 bede wdzieczna jak ktos sie do mnie odezwie i napisze mi dokladnie co jak z czym papapa :*:*:*: :) :D :lol:

Andzia :)
hej! ja tez chce sobie zrobic kolczyk w ...
Napisano 29-09-2005 18:50
, przez Agnese14
hej! ja tez chce sobie zrobic kolczyk w jezyku. uwazam ze jest to super. mam zgode rodzicow, jednak nosze aparat na stale. kiedy mi go zdejma od razu go zrobie. mam pytanie czy kolczyk przeszkadza w calowaniu?
Ja niedługo zrobię sobie kolczyk. ...
Napisano 29-10-2005 13:27
, przez Avatella
Ja niedługo zrobię sobie kolczyk. Kumpela mówiłą, że nie boli i ja jej wierzę :mrgreen: i tego w ogóle nie widać jak się normalnie rozmawia :D nie mam zgody od starych, nawet bym nie śmiała ich poprosić :lol: tylkoże niedługo będę miała też stały aparat. aparat+kolczyk w języku= metalowa pułapka, co? :mrgreen:
Ja niedługo zrobię sobie kolczyk. ...
Napisano 29-10-2005 13:28
, przez Avatella
Ja niedługo zrobię sobie kolczyk. Kumpela mówiłą, że nie boli i ja jej wierzę :mrgreen: i tego w ogóle nie widać jak się normalnie rozmawia :D nie mam zgody od starych, nawet bym nie śmiała ich poprosić :lol: tylkoże niedługo będę miała też stały aparat. aparat+kolczyk w języku= metalowa pułapka, co? :mrgreen:
Całowanie z kolczykiem...
Napisano 31-10-2005 13:56
, przez lala101
Z tego co wiem to kolczyk nawet pomaga w calowaniu i jak moja kumpela sobie rzekluwala to prawie wogole nie bolalo potem tylko 4 dni opuchlizny i juz mozna normalnie funkcjonowac
No i wogole nie sepleni, normalnie mowi bez problemow.
PS: a i chlopcy na to leca z tego co wiem, bo od kiedy sobie zrobila to o wiele wicej ma adoratorow :wink: :wink:
mój kolega ma kolczyk w języku i nie ...
Napisano 04-11-2005 21:38
mój kolega ma kolczyk w języku i nie zauważyłam tego jak zaczęłiśmy się spotykać, dopiero poczułam;)) i bardzo miło :)
jak pytałam to mówił że najgorzej na początku jak trudno jest jeść i boli ale potem jest już ok:))
Chce zrobic sobie kolczyk w jezyku. Na ...
Napisano 05-11-2005 12:07
, przez dzumcia
Chce zrobic sobie kolczyk w jezyku. Na razie mam 2(bo jeden mi na oboze sie zgobil) w lewym uchu i 1 w prawym. Moim kolezanka podoba sie w jezyku ale niektorym kumplom nie :( Mówia ze fajniejszy jest w pepku ale tam kolczyk stal sie troche przereklamowany. Problem w tym ze mam dopiero 12 lat :( :x
ditz...
Napisano 10-11-2005 23:06
, przez ditz
Heh a ja mam kolczyka w języku, nosku, pępku, 14 kolczyków w uszach i tatuaż w kształcie delfinka na ramieniu :D

To jest bzdura ze przekłucie języka boli i że później odczuwa się jakiś ból. Jeżeli ktos naprawdę chce mieć kolczyk to nie będzie czuł bólu :D Poważnie mówię :D A co do zgody rodziców to... o kolczykach w uszach nic nie mowili... kolczyk w pępku to mój tatusiek dosłownie kazał mi zrobić :D kolczyk w nosku byłam sobie zrobić razem z nim ( tak tak on tesh sobie nosek przekłuł :D ) a o kolczyku w języku rodzice dowiedzieli sie po fakcie :D myślałam ze mnie zabija jak się dowiedzą a oni całkiem spokojnie to przyjęli i do dzisiaj się śmieją że "drut" w języku noshę :D Hehe a co do tego bólu... to zaraz po przebiciu kolczyka nic nie mówiłam :P chyba z wrażenia :D po powrocie do domciu zjadłam normalny obiadek :P tzn jadłam kawałeczki mięska tak-jakby bokiem ale dało radę i cały dzien chodziłam z kostakim lodu w kubeczku. W tym miejscu chciałabym podziekować kochanemu właścicielowi baru-Mirusiowi który zaopatrywał mnie w te kostki :D Ale wracajac do tematu to przed 2 tygodnie sepleniłam ;) to było nawet zabawne :) Nie jadłam nic ostrego ani kwaśnego no i nie tykałam nic co było na mleczku bo tak jak napisała jedna z dzewczyn są tam żywe kultury bakterii :D Kolczyk wymieniłam na krótszy dopiero po miesiącu ponieważ chciałam zeby ranka dobrze mi się zagoiła ;) Mam jush kolczyk w języku ponad rok i jestem z niego w 100% zadowolona nie mogę się z nim rozstać :D A wszyscy ci którym się on nie podoba i mają z tego powodu jakieś szmerki do mnie mogą mnie pocałować w dupe :D ( sorki za wyrażenie ale nie mogłam tego inaczej powiedzieć) To jest moje ciało i robie z nim co chce :D Takze jeżeli o mnie chodzi to zrób sobie kolczyk w języku jak najbardziej!! Fakt faktem ze trzeba o niego dbać ale faktem jest też to ze kolczyk w języku szybko się goi bo jak wiadomo ślina ma właściwości gojące że tak powiem :P

Pozdrawiam goraco i przesyłam buziaczki wshystkim okolczykowanym ;* ;* ;*
Kolec w jezyczku...
Napisano 26-11-2005 20:17
, przez kasq90
Ja zrobilam zobie kolczyka w jezyku, co [prawda sama.. wiec dlatego musialam go wyjac bo jezyk mi strasznie zapuchł i bolalo ale tylko z tego powodu ze sama robilam... ale mnie to nie zrazilo bo po miesiacu sobie zrobilam w studiu tatuazu i nic ale to nic nie bolal.. mialam troche zapuchniety jezyk ale nic wiecej.. :) Zacheccam was do tego bo to jest poprostu suuuuuuuuuuper :D
[b:d594e84968]a ja zrobiłam sobie ...
Napisano 30-11-2005 15:46
, przez lena84
a ja zrobiłam sobie prezent na 21 urodzinki - kolczyk w jezyku :D przeklocie wcale nie bolalo zreszta facet zrobil to tak szybko, ze nawet nie wiedzialam kiedy i juz kolczyk mialam :D oczywiscie przeklowa sie po malym znieczuleniu punktowym - i to naprawde nic nie boli! oczywiscie jezyk spuchl.. jak taka kluska wygladal heh najgorszy byl trzeci dzien buuu :cry: wtedy to naprawde bolaly miejsca w ktorych jezyk byl przygryzany przez zeby <bo jak on napuchnie to nie miesci sie miedzy zebami hehe> ale teraz jestem juz zadowolona :D nie zaluje podjetej decyzji :D i powiem szczerze, że wiedzac nawet co sie przechodzi zrobila bym to jezcze raz... efekty sa super 8) Pozdrawiam wszystkich odwaznych posiadaczy tego cuda :wink: :wink:
moge dodac jeszcze tyle ze jest o mj 15-sty kolczyk :twisted:
Osobiście mam kolczyk. Po pierwsze mitem...
Napisano 10-12-2005 22:02
, przez chiquita
Osobiście mam kolczyk. Po pierwsze mitem jest że to strasznie boli (choc napewno to też jest induwidualna sprawa każdego z osobna) po drugie można jeść tylko takie rzeczy trochę... "miękksze" jeśli to tak można nazwać chodzi mi o zupy jogurty a nie na przykład chrupać orzechy! poza tym żeby się ładnie wygoiło to usta około 3 razy dziennie przemywa się szauwią i innymi ziołami oraz o wszystkie inne sprawy możesz zapytać w salonie do którego się udasz. Życzę powodzenia w przekuwaniu :wink: :wink: wiola
...
Napisano 13-12-2005 17:28
, przez marna89
wlasnie jestem 2 dzien po przekluciu jezyka...przeklucie nie boli czulam tylko jak igla przeszla ale to byla doslownie sekunda bo zanim sie obejrzalam juz mialam zalozony kolczyk...jezeli chodzi o wymowe to mowie normalnie bez wiekszego wysilku....fakt faktem jezyk troche spuchl ale nie duzo...pije duzo zimnej wody mineralnej niegazowanej i robie oklady z postaci kostek lodu z zamrozona szalwia...po kazdym jedzeniu przeplukuje jame ustna szklanka wody z rozcieczona lyzka wody utlenionej 3% (to wazne zeby byla 3% nie 7%czy10%)jak narazie nie ruszam slodyczy rzeczy ostrych kwasnych i nabialu bo tego nie wolno...wiec szystkie mity o tym ze przeklucie jezora boli ze sie sepleni po tym jest raczej bzdura bo seplenic to zawsze sie sepleni ale tak naprawde minimalnie nie da sie tego zauwazyc;)w koncu pierwszy raz ma sie pret dlugosci 18 mm w jezyku wiec nie dziwcie sie...ja mam zalozony kolczyk z tytanu bo uwazam ze sa najlepsze i rany szybciej sie goja:) ci ktorzy chca jakichs info zwiazanym z przekluwaniem jezyka niech pisza:)
poszukuje stron z kolczykami do jezyka ...
Napisano 20-12-2005 18:09
, przez marna89
poszukuje stron z kolczykami do jezyka zeby zamowic...bo zwykly kolczyk mi sie juz znudzil a chcialabym kolorowy albo zeby kuleczki byly kolorowe:( tylko nie moge nic takiego znalesc moze zna ktos taka strone???bylabym wdzieczna
:roll: hehe no ja tez mam kolczyka w ...
Napisano 27-12-2005 00:33
, przez wendy
:roll: hehe no ja tez mam kolczyka w jezyku od wtorQ...i szczerze mowiac czasem zaluje:P:P jak to wszyscy pisze boli:P ale nie przeklucie tylko pozniej :? bynajmniej mnie :x czasem nie wytrzymuje z bolem i nie wiem co robic...do tej pory jezyk mam spuchniety i wielgachnaaaa wajche :? bo otuz mam kolczyka 16mm czyli nie takiego jak powinnam;/ i kuleczka mi sie wbija moze dlatego spuchniety jest tak bardzo dalej i fajki :? uzaleznienie i nie wytzymuje bez zapalenia peta...a wiadomo to spowalnia zejscie opuchlizny :x kurna bylam tak napalona na kolczyka ze tlyko sie modle zeby przestalo bolec i opuchlizna zeszla :lol: chce juz zobaczyc jak to jest calowac sie z chlopakiem 8) hahaha a co do wymowy to ciezko mi idzie :? zawsze mialam dobra dykcje a teraz ciezko mi sie wymiawia slowa ale nie wiem czy mozna to porownac do seplenienia:P:P:P wiec ja polecemmmm :!: :!: :!:
Kolczyk w Języczku :P...
Napisano 27-12-2005 09:38
, przez alpinne
Ja równiez chce miec kolczyk w języku. Moi rodzice mi nigdy niepozwolą, ale i tak go przebije w ferie albo na wakacje. (jakoś to zatuszuje)

Mam 13 Lat :D:D:D < Jestem Wolny w Przestrzeni Świata >

<(LeParkour)>
Pozdro :)
maj starszt sie zgodzil na kolczyka ale ...
Napisano 27-12-2005 11:26
, przez wendy
maj starszt sie zgodzil na kolczyka ale macocha nie jak by sie dowiedziala bym miala taka chaje ze szkoda gadac wiec wiesz co zrobilam zeby ukryc to:P:P:>? powiedzialam ze rosnie mi 8 zab madrosci ze strasznie boli i ze spuchlo mi dziaslo tam i nie miala podejrzen co do tego czemu plukam szalwia...i jest gicior nawet sie nie przyglada jak np jemy bo dobrze wie ze mnie boli zab i nie jest to dla niej dziwne jak bokiem jem:D :D
hmm a co z alkoholem ;>? bo wczoraj ...
Napisano 30-12-2005 17:38
hmm a co z alkoholem ;>? bo wczoraj sobie zrobiułam kolczyk w jezyku a jutro sylwester ... a studnio mi koles powiedział ze mozna wina pic :> co wy na to? probował juz ktos chlac po kolczyku?;D
a ja mam putanie co z alkoholem? ;> ...
Napisano 30-12-2005 17:40
a ja mam putanie co z alkoholem? ;> bo wczoraj robiłam kolczyk a jutro mamy Sylwester ... a koles w studnio mi powiedzial ze wina bezporoblemu wolno :> wiec co wy na to .. probował juz ktos chlać po kolczyku? ;D
hahaha no wiesz ja Ci powiem tak ja ...
Napisano 31-12-2005 01:00
, przez wendy
hahaha no wiesz ja Ci powiem tak ja gdzies 4 dni po przebicu chlalam wodeee feee byla taka niedobra ze szok hehe i nie przyjelo sie;/ i moj kolczyk przezyl wtedy masakre jak sobie zwymiotowalam to z bolu odechcialo mi sie zyc:P:P a skutki uboczne ee ja nie zwracalam na to uwagi bo kazdy duzo mowi a kazdy robi co chce i nic mu nie jest a nie wierze ze ty jako jeden ze 1000 przypadkow akurat cos by ci sie stalo:P aaa ale chodzi mi ze jak masz chlac to pij wodke albo jakis spirol bo piwka nie wolno;/;/;/
dzieki bardzo ;D czyli wina i drinki ...
Napisano 31-12-2005 10:26
dzieki bardzo ;D czyli wina i drinki pojda w ruch :P ale nic ci nie puchlo albo nei bolało tragicznie po tym :>
aa i mam jeszcze jedno pytanko :) robil...
Napisano 31-12-2005 10:47
aa i mam jeszcze jedno pytanko :) robil wam sie po kolczyku taki zołtawy nalot? :/ bo moze to tylko zemna jest cos nie tak :> aha.. i ile bede cierpiala z ta opuchlizna?:>
pytanie:
odpowiedź: